maandag 18 juli 2011

O.P.

Jawel, het staat nu vast: op 3 augustus word ik geopereerd aan mijn rechterhand. Voor mij een drama, nou ja er zijn natuurlijk dingen die veel erger zijn, Maar goed, ik ben links echt niks waard, dus geen gescrap en geknutsel!
Wel met links opruimen, stofzuigen en zappen!!!!! Dat is wat ik me voor ga nemen: lekker t.v. kijken als het snertweer is en anders buiten op mijn ligstoel in de zon met een boek in mijn linkerhand.
Voor die tijd probeer ik nog wat gezelligs in elkaar te knutselen en daar houd ik jullie van op de hoogte.Woensdag staat er een hele dag scrappen met twee vriendinnen op het program! Daar komt vast wel iets moois uit.


Zo gaat het er ongeveer uit zien!
 Lieve  groeten,
         ♥ ♥ ♥
   Yvonne  

1 opmerking:

  1. Goed plan als je dan toch niet kunt scrappen, vooruit scrappen met je vriendinnen en bewaren voor toekomstige posten. Sterkte met de operatie en we horen wel hoe het je vergaan is.
    Lieve groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen