dinsdag 2 augustus 2011

Liften

Voordat ik morgen het ziekenhuis in ga om geopereerd te worden aan mijn rechterhand, wil ik graag even deze Lay Out laten zien;



We zijn weer met z'n drietjes aan het liften geweest! De scrapsters onder ons weten dat we dan  niet langs de weg staan met onze duim omhoog, maar dat we een bestaande lay Out namaken.



Nu moet ik zeggen dat we er altijd wel aardig vanaf wijken. Die van mij is wel een beetje over de top :-) Ach dat geeft toch niks?



We hebben het papier eerst gestempeld en daarna met Gesso witte banen gemaakt. De foto, bloemetjes, uitgeknipte stempels, rubbons, verf en uitgeknipte takken uit papier maken het geheel. En oja, glimmermist Pearl maakt het glanzend.


                  Lieve  groeten,
                               ♥ ♥ ♥
          Yvonne  


En nog bedankt voor de lieve felicitaties voor mijn verjaardag! Tot over een tijdje.............

Geen opmerkingen:

Een reactie posten