dinsdag 1 november 2011

Utrecht

Gister kon ik met mijn man meerijden naar Utrecht. Hij moest er voor zijn werk zijn en ik .........jaha.....lekker de stad in! Utrecht is echt zo leuk! Dat zegt de naam al :-) (Utr-echt) hihihi en terecht! Mijn Duitse buurvrouw is ook mee gereden en dat was leuk die had nog nooit een Nederlandse gracht gezien.



Ze keek haar ogen uit. Het weer deed zeker ook mee, want de terrasjes zaten vol met mensen in t'shirt of opgerolde mouwen. De winkel van Sinkel is mijn favoriet om te lunchen, maar helaas zat het daar helemaal vol!


Het geweldige kantjes, bandjes en knopenwinkel was op maandag gesloten.Ook jammer. Desalniettemin hebben we een super leuke middag gehad. Vijf uur reizen voor vier uur winkelen. Tja, je moet er iets voorover hebben. Volgende keer weer!!!!



Thuis kan ik laten zien wat ik bij Dille en Kamille gekocht heb.
Wat is dat toch een leuke winkel.
Toen de kinderen nog klein waren, kwam ik er regelmatig.
Zij kregen dan een stroopsoldaatje om te snoepen.

 Lieve  groeten,
         ♥ ♥ ♥
   Yvonne  
              Zie ook: onsleveninduitsland.blogspot.com

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke fotos.
    Utrecht is en prachtige stad.

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ... om het hoekje van de tweede foto zijn wij getrouwd ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig, zo'n dagje slenteren en shoppen.
    Leuke vormpjes heb je kocht. Wij hebben jammer genoeg geen dille en kamille in de buurt.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen