donderdag 10 mei 2012

Smash

ik kan de berichten wel smash dl1, dl2 
enzovoorts noemen, 
 maar dan wordt het wel eentonig ben ik bang. 
Het smashen heeft me echt in de greep. 
Ook al lijkt het erop dat ik dit keer meer een Lay Out heb gemaakt.


Op deze foto sta ik als 11 jarig meisje,
met mijn allermooiste poncho, op de boot
die een  rondje Seine, Paris doet.
Wat een ervaring als je zo jong bent!!!

Lieve groeten,
                  ♥ ♥ ♥
   Yvonne  
                                                                                 Zie ook: onsleveninduitsland.blogspot.com
                                                                                


1 opmerking:

  1. OOh dit is heel leuk geworden Yvonne.
    Enne leuke foto ook!have fun with the Smash,hihi.

    Lfs

    BeantwoordenVerwijderen