donderdag 16 augustus 2012

Het verhaal over wenkbrauwen


Het is natuurlijk geen blog om over schoonheidsdingetjes te praten, maar toch wil ik even wat kwijt.
Sinds mijn 16e...............en ben nu 55 jaar, heb ik altijd mijn zeer blonde en met weinig haar, mijn wenkbrauwen getekend.  In een dolle bui, jaren lang geleden, heb ik gezegd dat ik heel graag gewoon wakker wil worden met wenkbrauwen. Tja, voor de een helemaal niet belangrijk en voor de ander een "must have!" Gister was het dan eindelijk zo ver. Met mijn dochters zijn we afgereisd naar Almere, om daar ons te laten tatoeëren. hihihi wat klinkt dat hè, terwijl ik zelf niet zo van de tatoeages ben. Mijn jongste dochter heeft nu ook weer prachtige wenkbrauwen en had al een grote tatoeage op haar rug.
Ze heeft de leeftijd dat ik van het laatste niets meer kan zeggen, wij hebben haar gaaf afgeleverd.
Maar goed de wenkbrauwen zijn bij ons beide gezet onder toezicht van onze oudste dochter. Die is geboren met de mooiste wenkbrauwen die je maar kunt bedenken..  Nu keek ik vanmorgen in de spiegel, toen ik uit bed kwam en ik had gewoon: WENKBRAUWEN!! YES :D  YES  :D YES! :D  Wel moeten ze nog helen, worden ze ook nog lichter van kleur en ze moeten ter bescherming met vaseline ingesmeerd worden, maar volgende week ben ik gewoon Yvonne...................maar dan niet met een potloodje getekende wenkbrauwen, maar hahaha met een getatoeëerde!! Ik ben heel blij.  :D  :D  :D
Deze foto gaat zeker in mijn smashbook!!
                                 
                                    Lieve groeten,
                                   ♥ ♥ ♥
             Yvonne  
                                                                                 Zie ook: onsleveninduitsland.blogspot.com
                                                                               

Geen opmerkingen:

Een reactie posten