woensdag 24 oktober 2012

Als jullie me missen: ik ga er weer eventjes tussenuit, het ziekenhuis in. Er zit nog een stenose in het ruggenmerg en die moet operatief worden weg gehaald. Het is dezelfde operatie als in Februari in dit jaar, maar dan op een andere plek. Dus een soort herhaling, zeg maar.
Vrijdag ga ik het ziekenhuis in en dan zal ik hoogstwaarschijnlijk maandag geopereerd worden. Tenminste als mijn verkoudheid een beetje oplost. Keelpijn, hoofdpijn en een loopneus teisteren me de afgelopen dagen. :(
Morgen eerst maar het ziekenhuis bellen of ik wel mag komen. Ik hoop het wel, want de pijn is bijna niet meer uit te houden. En ik zou graag weer gewoon willen lopen en dan dingen doen die normaal zijn voor en mens. Hopelijk kan ik zo positief zijn om te denken dat ik na deze operatie wel kan dansen!!!!

                                                                     *****

Maar nu iets leuks: Kijk eens wat ik gekregen heb. Twee gequilte pannelappen!!
Geen gewone, maar hele mooie: Lief he? Dank je wel Alberta, ik vind ze fantastisch.
Wil je meer werk van Alberta zien:
kijk dan het berichtje wat ik dit voorjaar geschreven heb over de tentoonstelling van de prachtige Quilts.



Lieve groeten,
                  ♥ ♥ ♥
   Yvonne  
                                                                                 Zie ook: onsleveninduitsland.blogspot.com
                                                                                


2 opmerkingen:

  1. Lieve Yvonne, ik wens je heel veel sterkte en hoop met je mee dat je straks weer een heerlijke tango kan dansen.


    Groetjes, Ina Bloemendal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel sterkte met weer een operatie. Ik hoop echt dat je daarna geen pijn meer hebt en gewoon normaal kan lopen, springen, huppelen en dansen.

    Sterkte!!!

    BeantwoordenVerwijderen