dinsdag 16 april 2013

Maritime

Vrienden van ons hebben een boot.
Daar ontbrak het nog wat aan tafelkleden,
verder is de boot compleet :)

Bijna 2 jaar gelden kwamen mijn vriendin en ik in een super leuke stoffen winkel.
Daar heeft ze, op aanraden van mij, deze twee leuke ruiten gekocht.
Ze moesten nog wel even genaaid worden :)


Er kwam iets tussen, een ongeluk, ziekenhuisopnames,
 maar eindelijk heb ik deze week achter de naaimachine gezeten.
Met wat passen en meten konden er
2 grote tafellakens, 2 dekkleden ,
(je weet wel die je diagonaal neerlegt over het grote kleed,)
en 2 broodzakjes.
Helaas is de stof n u op :)

Ze passen wel heel leuk bij ons in de serre, bij de kussens en de stoelen.
Toch ga ik ze afleveren, want op de boot staan ze ook gezellig.

Lieve groeten,
                  ♥ ♥ ♥
   Yvonne  
                                                                                 Zie ook: onsleveninduitsland.blogspot.com
                                                                                


2 opmerkingen:

  1. Het zijn ook wel echte bootstofjes :)! Helemaal leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Direct krijg ik een zomers maritiem gevoel! Wat kun je toch goed naaien! Ik denk dat je jullie vrienden er blij mee maakt!
    Veel plezier als jullie eens samen varen

    BeantwoordenVerwijderen