maandag 3 juni 2013

Hartjes

Je zou bijna denken dat ik de laatste tijd niets doe.
Niks is minder waar, ik ben aan het opknappen van de slaapkamer geslagen.
De foto's volgen in het volgend bericht.
Daarnaast ben ik aan het scrappen
. Het is een secret scraplift van het Scrapforum is,
kan ik de lay out niet laten zien.

Maar ook ben ik aan het haken,
met het katoen wat ik van mijn nichtje, Astrid, gekregen heb.
Op de site van Karin aan de haak, heb ik dit schattige hartje gevonden.

Heel goed beschreven, Karin heeft het patroontje goed uitgelegd.
http://karinaandehaak.blogspot.nl/2012/05/hartje-aan-je-tas-of-sleutelbos.html

En zo wordt het een leuke sleutel of tasaanhanger <3

Lieve groeten,
                  ♥ ♥ ♥
   Yvonne  
                                                                                 Zie ook: onsleveninduitsland.blogspot.com
                                                                                



1 opmerking:

  1. Lieve kleurtjes! succes met klussen (-: en een fijne dag gewenst!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen