woensdag 1 januari 2014

Gelukkig Nieuwjaar

Met mijn eerste post, 
wil ik jullie allemaal een mooi, 
gelukkig en een gezond 2014 toewensen.

Nu iedereen de wenskaarten al wel hebben ontvangen, 
laat ik zien wat ik gemaakt heb.

Eigenlijk oud nieuws :)


66 Hertjes en een paar bomen uitgedraaid met de big shot!!!

Ik twee verschillende kaarten gemaakt,
anders werd het zo eentonig.
Helaas was de stempel de verleiding voor onze Cooper van vier maanden :(

Dit is de boosdoener!!!

Wat is hij schattig hè?
Lieve groeten,
                  ♥ ♥ ♥
   Yvonne  
                                                                                 Zie ook: onsleveninduitsland.blogspot.com
                                                                                


Geen opmerkingen:

Een reactie posten