woensdag 22 juni 2011

Nieuwe Lay out met oude foto's

Gisteravond en vandaag weer eens "ouderwets" een lay out gemaakt. Gister heerlijk met mijn "scrapvriendinnetjes" aan de "spread" begonnen. Van mijn dochter die niet in beeld wil komen. Het zijn echte schoolfoto's uit 2003 en 2005. Voor een moeder natuurlijk altijd heel leuk om er iets van te kunnen maken. Zeker als het een moeder is die gek is op scrappen :)  Vandaag kwamen mijn andere vriendinnen. Een van hun is in Afrika geweest en wil daar een mooi herinneringsboekje van maken.. Zo kon ik mijn tweede Lay out maken zodat ik nu een spread heb. Lady's, het was weer gezellig! Het papier is van Graphic 45.
Heel mooi, maar toch wel lastig om mee te werken. De vellen zijn al  zo mooi zonder ze te verwerken. Dit is het resultaat:








Deze kunnen weer in het "scrapboek" als mooie herinnering.

 Lieve  groeten,
         ♥ ♥ ♥
   Yvonne  


1 opmerking:

  1. Wat een schitterende lay out Yvonne!
    Zo grappig dat "balletje"op het hoofd van je dochter! Ik neem liever ook geen mensen in beeld op mijn blog goed opgelost zo!
    Wat een mooi papier hè! Ik heb nog steeds niets gemaakt met graphic papier gewoon zonde om in te knippen. Jij heb dit wel knap gedaan hoor!
    Fijne week nog,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen