donderdag 22 september 2011

Even iets gezelligs

Eerst wil ik jullie allemaal bedanken voor de lieve berichtjes na ons vervelend ongeluk.
Mijn man loopt met krukken door het huis en legt zich nu en dan neer op het bed die in de kamer staat. Hij heeft bij het ongeluk zijn schaambeen gebroken. Afgelopen week heeft hij in het ziekenhuis gelegen. Verder doen onze ribben nog pijn. De blauwe plekken hebben allerhande kleuren gehad en nemen nu geleidelijk af. De verwerking zal nog wel even duren. Auto rijden is voor mij totaal geen probleem, bij iemand in stappen is wat moeilijker. Gelukkig maar, want anders was het wel heel eenzaam voor mijn man geweest in het ziekenhuis.



Dus.......het is weer tijd voor een gezellig berichtje: Er zijn bij ons in de familie 2 neefjes geboren. Daar heb ik van restjes papier een lief kaartje voor gemaakt.


 Lieve  groeten,
         ♥ ♥ ♥
   Yvonne  
              Zie ook: onsleveninduitsland.blogspot.comtoevoegen

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat jullie weer thuis zijn. Hier kun je toch helemaal jezelf zijn, en bijslapen?!
    Heel vervelend allemaal voor jullie. Dat je man zijn schaambeen bij het ongeluk gebroken heeft, zal hem zeker veel pijn geven. Ook jij met je borstbeen... Ik wens jullie van harte een spoedig herstel toe!!! Doe rustig aan, he!

    Lekker dat je wel een avondje samen met je vriendinnen hebt kunnen knutselen. Je layout is leuk geworden. Gelukkig kun je wel hobby-en. Sterkte!
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt.
    Waar restjes papier al niet goed voor zijn.

    Ik wens jullie een spoedig herstel toe.

    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen