donderdag 13 oktober 2011

Cadeautje



Een paar keer per jaar zie ik mijn vriendinnen van waar ik eerst woonde. We hebben elkaar door de hobby en kinderen leren kennen. Na al die jaren zijn we nog steeds vriendjes en delen met de een iets meer dan de ander, maar het is goed zoals het nu is. Helemaal leuk, want ik ga morgen met ze lunchen. Voor de gastvrouw heb ik iets gezelligs gescrapt. Het idee komt bij Frences (www.scrappenenbeppen.blogspot.com) vandaan.

Gemaakt van een "Appelhouder" voor de vogels.


 Lieve  groeten,
         ♥ ♥ ♥
   Yvonne  
              Zie ook: onsleveninduitsland.blogspot.com

3 opmerkingen:

  1. O dit is prachtig Yvonne daar zal Joke vast heel blij mee zijn! Mooi toch dat vrolijke papier en die knoopjes!
    Wat een goed idee van je om een oude hortensiakrans zilver te spuiten daar had ik nog nooit aan gedacht.
    Dank voor je leuke reaktie lief!
    Veel plezier morgen,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. At prachtig gemaakt wat een leuk idee.

    Groetjesc sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gemaakt, Yvonne. Dit cadeautje viel zeker in de smaak. Voor mijn collega heb ik dit jaar ook zo een appelhouder versierd, als verhuis'kaart'. Leuk om te doen, he?!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen