donderdag 6 oktober 2011

Weer een lift!






Wat geniet ik toch van deze avonden met Frences (www.scrappenenbeppen.blogspot.com) en Ella! Van Frences weet ik dat ik kan beppen en scrappen en dank zij het gebep en gescrap heb ik Ella leren kennen. Deze dames kan ik nu bij mijn vriendinnen groep voegen.  Jullie zullen begrijpen dat we op zo'n avond niet alleen liften, maar er wordt heel veel besproken. Daar naast inspireren we elkaar met ideeën. Ja zo'n avond nemen ze me niet gauw af.




Het kan toch niet anders met die mooie dochters van ons !!

 Lieve  groeten,
         ♥ ♥ ♥
   Yvonne  
              Zie ook: onsleveninduitsland.blogspot.com


1 opmerking:

  1. Wat leuk zo'n avond gezelligheid en wat leuk dat je zo ook andere mensen leert kennen.
    Je lay out is weer erg mooi geworden.

    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen