maandag 23 januari 2012


Ik kan het gewoon niet laten: Vorig jaar, of nee, het jaar daarvoor alweer, ben ik met mijn jongste dochter naar het Groninger museum geweest om daar de schilderijen van Waterhouse te zien. Op slag was ik verliefd op het werk wat ik daar zag. Zulke prachtige werken en zo "echt" en romantisch geschilderd. Na het museum zijn we naar de Plaza gegaan, waar de tentoonstelling Waterhouse in fotografie werd weer gegeven. De schilderijen werden door figuranten "nagebootst" en daar zijn foto's van gemaakt. 

                                                        Het was prachtig!!!
                                          p.s. Onze dochter doet een kunstopleiding, 
                                                    vandaar die leuke uitstapjes :-)


             Lieve groeten,
                            ♥ ♥ ♥
            Yvonne  
                                                                                 Zie ook: onsleveninduitsland.blogspot.com
                                                                                En: citkeybedenbreakfast.blogspot.com





Geen opmerkingen:

Een reactie posten