vrijdag 13 januari 2012

Nog een stola, poncho - achtig ding....

Ik ben de laatste tijd wel "van de brei!" Het is zo fijn om op de bank, met de tv aan en de laptop aan mijn zijde te zitten breien. Volgens mij wel echt een "winterklusje", dus het gaat wel weer over hihihi.

Het garen heb ik meegebracht uit Turkije.......€ 0,75 per bol!
Het is zo grappig met al die kleine haartjes.
Heerlijk zacht!

Het model is hetzelfde als de vorige ,  gewoon een rechte lap en dan haaks aan elkaar gezet.
alleen heb ik de steken aan de bovenkant opgenomen en er een kol opgebreid.
Je kunt hem op verschillende manieren dragen..
Met de punt op de rug, lekker warm.
Hij staat ook leuk om de punt aan een kant te dragen, asymmetrisch dus.

 Lieve groeten,
              ♥ ♥ ♥
   Yvonne  
                                                                                 Zie ook: onsleveninduitsland.blogspot.com
                                                                                En: citkeybedenbreakfast.blogspot.com




 .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten