zondag 16 september 2012

Granny Square's

Wij zijn er twee weken er tussen uit geweest voor een vakantie in een prachtig land:
Slovenië!
Omdat ik niet zo goed ter been ben, kon ik niet zo vaak mee lopen.
Gelukkig voor mijn man was onze jongste dochter mee.

Ik had dus alle tijd om Granny square's te haken.
Een hele stapel in diverse kleurtjes.

In eerste instantie dacht ik een kussenhoesje ervan te maken,
maar het is zo leuk om te doen, dat ik doorga met haken van de vierkantjes.

Misschien wel voor een sprei????
In oktober zal ik weer geopereerd worden,.
Dan kan ik, als ik weer zo lang plat moet blijven liggen, lekker door haken!!
Volgend jaar het resultaat?

Lieve groeten,
                  ♥ ♥ ♥
   Yvonne  
                                                                                 Zie ook: onsleveninduitsland.blogspot.com
                                                                                



2 opmerkingen:

  1. Oh wat een mooie omgeving. En schitterend hoor je granny's. Ben ook druk bezig maar schiet nog niet op.
    Sterkte met je benen.
    Lieve gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto uit Slovenië. Je sprei wordt vast prachtig!
    Sterkte en geduld gewenst met alles!

    BeantwoordenVerwijderen