zaterdag 29 september 2012

Hartje

Wat kan een mens toch blij zijn met een computer en daarop internet :-)
Ik dus.....heel blij met het contact met mijn kinderen, familieleden en vrienden.
Met Facebook, Pinterest en al die leuke blog's.
Heel blij met ik met tutorials zoals deze:

Via Ilona's blog, kwam ik bij karin aan de haak terecht.
Karin heeft een heel mooi PDFje gemaakt met een patroon van een hartje.
En kijk het lukt zelfs mij!!!!

Lieve groeten,
                  ♥ ♥ ♥
   Yvonne  
                                                                                 Zie ook: onsleveninduitsland.blogspot.com
                                                                                


3 opmerkingen:

  1. Leuk is je hartje! Ik heb het patroon ook opgeslagen, altijd leuk (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben het helermaal met je eens, kan echt niet meer zonder internet, het is een bron van inspiratie.
    Wat een leuk hartje, ik waag me er nog maar niet aan, heb net de vierkantjes onder de knie ;)

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier vanavond bij Frences. Doe haar de groeten en Ella ook als zij ook komt. Wat operaties betreft kunnen we elkaar dan de hand schudden, want ik sta ook op nominatie. Kan elk moment gebeld worden voor een datum drie weken verder. Voor een gastric bypass. Erg vervelend dat jouw operatie niet is gelukt de eerste keer maar zoals je al zei: we gaan ervoor!
    Scrapze vanavond.

    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen