vrijdag 25 januari 2013


Apetrots kan ik op mijn nichtje (eigenlijk een achternichtje) zijn.
Ze is een leerlinge van het ROC mode opleiding in Amsterdam.
Afgelopen weekend heeft ze de finale gelopen op de MAFB. 
De lingerie collectie heeft ze zelf ontworpen en gemaakt.
Naast haar mooie (vriendinnen) modellen, liep ze zelf ook mee!
Kijk eens wat fantastisch:

Grappig om te weten dat ik 18 jaar geleden
dit kind geboren heb zien worden :)

Interviewer en presentator Mik de Boer. 

Wat een lef hebben de meiden hè ?
Wat een mooie collectie.
Hiermee is Rosa 2e geworden, een dikke 2e prijs!!!

Lieve groeten,
                  ♥ ♥ ♥
   Yvonne  
                                                                                 Zie ook: onsleveninduitsland.blogspot.com
                                                                                



2 opmerkingen:

  1. Kan me voorstellen dat je daar trots op bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een mooie lingerie en mooie meiden, kan me voorstellen dat je trots bent.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen