dinsdag 5 februari 2013

Jarig

Gister heb ik samen met een paar dames v
an Het Scrapbookforum een virtuele scrap gedaan.
Heel grappig, je bent dat gewoon thuis aan het scrappen met een voorbeeld
en we hebben contact met elkaar via de pc.
Af en toe laat je zien wat je aan het doen bent of hoever je bent met jouw LO.
Helaas kon ik mijn foto niet uploaden.
Gelukkig heb ik mijn blog nog. :)

Deze LO heb ik een paar weken eerder al eens gemaakt,
maar nu was het een uitdaging om de LO een ander uiterlijk te geven.

De ene foto is te licht de andere te donker :(

De "spetters" heb ik met nagellak gedaan.

Lieve groeten,
                  ♥ ♥ ♥
   Yvonne  
                                                                                 Zie ook: onsleveninduitsland.blogspot.com
                                                                                




Geen opmerkingen:

Een reactie posten