dinsdag 22 oktober 2013

Er is post

Het idee om een hoesje in de vorm van een enveloppe
voor de laptop en tablet te maken, komt van Pinterest.

De stof aan de buitenkant komt van Ikea en aan de binnenkant van de markt.
Dat stofje lijkt erg op iets van Tilda, waar ik ook zo gek op ben.

Ook heb ik de enveloppe verstevigd met vlieseline,
een stukje afwasbaar rolgordijn en een fleecedeken.


Verder heb ik de stempels en de postzegels van Eline gebruikt.
Het kant en het lint had ik nog op voorraad.


De opstrijkbare emblemen koen van de action.

Een goeie bescherming voor het tablet.
En....hij is ook leuk, al zeg ik het zelf :)

Lieve groeten,
                  ♥ ♥ ♥
   Yvonne  
                                                                                 Zie ook: onsleveninduitsland.blogspot.com
                                                                                


Geen opmerkingen:

Een reactie posten