woensdag 23 oktober 2013

Nog meer post,

Maar dan echte!!

Dit is een heel bijzonder boekje van Imke en Evelyn,
voor jou, van mij.

Zie je die leuke paperclip?
Ook deze is zelf gemaakt.
Kijk maar op het blog:
www.leukidee-leukkado.blogspot.com.

Op het blog van de dames was een wedstrijd en laat ik die nu winnen. :)
Helemaal blij heb ik een paar weken gewacht,
maar helaas is het pakketje niet op het adres aangekomen. :(

Nu is er speciaal voor mij een nieuw boekje gemaakt
en die kwam vandaag aan!!!
Leuk hè?
Ik ga dit boekje koesteren.
Dank jullie wel :)

Lieve groeten,
                  ♥ ♥ ♥
   Yvonne  
                                                                                 Zie ook: onsleveninduitsland.blogspot.com
                                                                                


Geen opmerkingen:

Een reactie posten