zaterdag 21 december 2013

Kerststok!I

In de zomervakantie had ik een stok meegenomen.
Zo'n mooie verweerde grijsachtige stok.
Daar moest ik iets mee doen.

Hij heeft de hele tijd op de etagère gelegen om goed te drogen,
omdat hij in het water heeft gelegen.

Bij de Action heb ik de letters gekocht
en in een hobbywinkeltje hier in Duitsland,
deze leuke houten boompjes.

Het opbind/of slagerstouw en lint had ik nog.
De schroefjes, het duurste van dit hele geheel,
heb ik bij de bouwmarkt gekocht.

Nu nog wat sneeuw op de achtergrond voor een mooier geheel :)


Fijne dagen ♥ ♥ ♥
             Yvonne  
                                                                                 Zie ook: onsleveninduitsland.blogspot.com
                                                                                


Geen opmerkingen:

Een reactie posten