zaterdag 14 december 2013

Weer in de lucht!


Gelukkig heeft onze zoon mijn p.c. weer "goed" gekregen. 
Ik schijn iets geïnstalleerd te hebben, waar ik zelf geen weet van heb.
Jullie zijn heel wat van mij te goed: een uitbreiding van ons gezin (pup), 
een scrapweekend en Round Robin.
De komende dagen zullen dan ook in teken staan van een inhaalslag!

Ons gezinnetje, ik denk zo'n 15 jaar geleden.
en ja, het randje met de code is bewust gedaan!


Zelfgemaakte vlekjes.
 Dit heb ik met shimmer mist gedaan.
Even een druppel maken met het uiteinde
van het staafje/slangetje
en dan heel voorzichtig met
het slangetje de vlek uit laten waaieren.

Bij gebrek aan een stempel of creatable,
heb ik de "V"tjes zelf geknipt.

Lieve groeten,
                  ♥ ♥ ♥
   Yvonne  
                                                                                 Zie ook: onsleveninduitsland.blogspot.com
                                                                                


2 opmerkingen:

  1. Fijn dat je er weer bent.
    Computer zijn geweldig maar ze moeten niet stuk gaan want je bent meteen onthand.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Oh die computers, ik word er altijd ontzettend chagerijnig van als er iets mee is. Gelukkig doet de jouwe het weer.
    Mooi hoor die vlekken. Goeie tip, ik ga het zeker proberen.
    Fijne dag en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen