dinsdag 26 juni 2012

De jurk is af!
De hele avond met de hand het band eraan gezet.
Lekker ontspannen om te doen
en ik vindt het mooier dan met de machine.

Een slipdress van DIDI eronder.
Natuurlijk met een kantje :-)

Van het restje een sjaal gemaakt.
Aan de beide kanten heb ik een "balletjes"randje eraan gezet.
Laat de zon nu maar eens komen!!!


Velkommen Pia, wat leuk een nieuwe volgster, helemaal uit Denemarken!
Lieve groeten,
                  ♥ ♥ ♥
   Yvonne  
                                                                                 Zie ook: onsleveninduitsland.blogspot.com
                                                                                



2 opmerkingen:

  1. Wauw, jij bent snel.
    Je jurk is prachtig en wat past die onderjurk er perfect bij.
    Ik zal duimen voor mooi weer ;)

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Wat heb je dat knap gedaan, ik heb me nog nooit aan een kledingstuk voor mezelf gewaagd! Morgen wordt het een lekker temperatuurtje!

    BeantwoordenVerwijderen