woensdag 20 juni 2012

Diggelenwerk!

Niet aan diggels, maar compleet hele serviezen hebben we gezien.
Bij Thea´s Geschirr Hus in Emmeln (Haren Emsland DE), 
kun je dat ene kopje vinden, waar je al jaren naar op zoek bent.
Heeft ze het niet, dan gaan Thea net zolang op zoek, tot dat het kopje gevonden is.

Haar hele huis staat vol met servies en kristal.

In de serre, woonkamer, keuken, kelder en zelfs in de badkamer
staat serviesgoed.

Ik heb mijn ogen uit gekeken.
Zoveel serviesgoed heb ik nog niet bij elkaar gezien.

Samen met mijn buurvrouwen hebben gezellig koffie bij Thea gedronken.
Uit een heel oud stuk servies met een gouden randje, geweldig!

Zelfgebakken taart erbij, maakte het helemaal af.
Thea houdt van vertellen, ze reist veel met haar man en de camper overal naar toe.
Zo maken ze wel iets mee onderweg en dat deelt ze graag met anderen.
Het is net als of je bij een tante op bezoek bent,
Thea is een goede gastvrouw, die je zeer op je gemak laat voelen.

Dit serviesje heb ik ´s morgens gekregen van iemand,
die het huis van haar overleden schoonvader aan het leeg halen was.


Dit kopje kan zo in de film van Belle en het Beest!!

Dit kopje is voor mij bijzonder
omdat beide bloemen erop staan waar ik zo gek van ben.

Nee hoor, niet bij Tante Leen in de Amsterdamse Jordaan op  de koffie,
maar gewoon  (hihihi) bij mij !


wat een leuke avond hebben we gehad!
Ik kwam met een mooi koffiepot van Zwiebelmuster thuis.
Lieve groeten,
                  ♥ ♥ ♥
   Yvonne  
                                                                                 Zie ook: onsleveninduitsland.blogspot.com
                                                                                




1 opmerking:

  1. Jeetje, dat is ook wat om zo tussen het serviesgoed te wonen. Misschien een beetje doorgeslagen met verzamelen ;)

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen