dinsdag 5 juni 2012

Zwiebelmuster

De een vindt het foei of spuuglelijk,
de ander mooi!

De "echte"  Zwiebelmuster!

Dit is een cadeautje van mijn jongste dochter,
die in Tsjechië op vakantie was.
Lief hè?


Ik behoor tot degene die het mooi vind,
 Te truttig voor woorden! 


Maar in combinatie met wit is het echt leuk!

Op de vakantie's in Tsjechië nam ik dit als souvenir mee.
Omdat het echt iets van dat land is.
Nu is het uitgegroeid tot een koffieservies.

Laatst heb ik nog 6 ontbijtbordjes gescoord bij de 2e hands winkel hier in Duitsland.
6 voor €3.=!  En helemaal puntgaaf!
Je betaalt er anders zo'n €12.= per bordje.

De volgende keer, als we weer eens in Tsjechië komen, neem ik weer iets mee.

Lieve groeten,
                  ♥ ♥ ♥
   Yvonne  
                                                                                 Zie ook: onsleveninduitsland.blogspot.com
                                                                                



2 opmerkingen:

  1. Nou wat leuk zeg, ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, maar ziet er enig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn idd erg MOOI!!! Prachtig gewoon.
    Ben bnwd wat je bij je volgend bezoek weer mee gaat nemen.

    Lfs Anja

    BeantwoordenVerwijderen