dinsdag 4 januari 2011

Fototoestel!




Vlak voor de kerst stopte mijn mooie, nog maar 1 jaar oude, toestel ermee. Helaas dit keer geen kerstfoto's of familiekiekjes. Eerst dacht ik dat hij niet zo goed tegen de kou kon, maar het was meer dan een verkoudheid. De automatische functie deed het niet meer en het inzoomen wilde hij ook niet. Dus diagnose: naar het ziekenhuis! Nu krijg ik vandaag bericht dat Nikon weer opgehaald kan worden. Nu had ik hem in Lingen (DE) gekocht, dus daar mag ik Nikon weer ophalen. Een mooie gelegenheid om er met mijn dochter een leuke dag van te malen. Gelukkig kan ik dan weer mooie foto's op mijn blogspot zetten. Vanaf maandag is het weer genieten en schieten!!! Om te laten zien dat Nikon hele mooie foto's kan maken nog een paar oudjes van voor de kerst erbij toegevoegd.

Heb een fijne dag,

Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten