zaterdag 22 januari 2011

Zangtalenten

Zo, de voice of Holland heeft gister de laatste uitzending gehad. Tenminste voorlopig dan. John de Mol kan er weer lekker de winter, pardon, het jaar ermee door. Tatoo Ben was de favoriet van het publiek en van zijn familie. Vandaag sloot Popstars af met een broer van Ben, Dean als winnaar. Iets minder getatoeëerd, maar ook wel met een mooie stem. Papa en Mama Saunders helemaal in de gloria!!!! Bij ons thuis was het ook een beetje een wedstrijdje. Mijn man keek naar de Popstars en ik volgende de Voice. De een vond de Voice het beste en de ander Popstars. De meningen verschilde nogal over de kwaliteit van de uitzendingen en daarmee ook de deelnemers. Lachen, want nu blijkt dat de twee broers, die qua stem niet veel verschillen, gewonnen hebben.
Dit kijkplezier leverde veel op, ik kan namelijk niet stil zitten. Zo heb ik een grote col bij elkaar gebreid en een paar retro pannenlappen.Nu ga ik nog maar even overleggen of ik al die andere talentenjachten nog ga volgen, straks heeft ieder familielid een sjaal, col of pannenlapjes. Zie hier het resultaat: De bloemetjes zijn door mijn schoonmoeder gehaakt.          

Fijne Zondag en geniet van de liedjes van Ben en Dean,  
We zullen er wel mee doodgegooid worden de komende tijd :)

Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten