zondag 2 januari 2011

Goed begin van het nieuwe jaar!

Allereerst iedereen een heel mooi 2011 toegewenst. Maar  wat een mooi begin na het oliebollen eten, champagne drinken en vuurwerk opsteken: Ik heb een prijs gewonnen!!!!!! Het vel begeerde pakket van Eline!
Voor 31 december kon je het filmpje van haar boek: "Eline's huis" op je blog zetten en haar een berichtje sturen. Daar werd willekeurig een naam getrokken en IK ja IK heb de prijs gewonnen, Joehoe!!!!! Nu met spanning wachten tot het prijzenpakket door de bus valt, dan kan ik veel dingen uit haar boek gaan maken. Ow, ik heb er nu al zin in. Vandaar "een goed begin van het nieuwe jaar". Laat de rest van het nieuwe jaar naast lekker veel kunnen creabeaën, ook een gezond jaar zijn. Want dat is toch het allerbelangrijkste.

Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten