zondag 13 februari 2011

De tas uit Eline's boek!

Is hij niet leuk?


Eindelijk heb ik de tas gemaakt uit Eline haar boek. Doordat ik het pakket gewonnen heb, had ik ook de stofjes die voor de tas gebruikt wordt. Gelukkig had ik bij Ikea nog de mooie linnenlook kunnen kopen. Ik moet zeggen dat het maken van de tas wel wat naaiervaring vergde. De tas heb ik wel  iets aangepast. B.v. heb de hengels langer gemaakt en aan de achterkant een grote zak. 


Ik ben er helemaal blij mee en ga hem lekker voor mijn scrapspulletjes gebruiken. Door dat ik hem helemaal met vlisenline hem heb verstevigd, kan het papier erin.




Yvonne






1 opmerking:

  1. Wauw, wat is ie gaaf zeg!!! Helemaal leuk!!
    Wat een werk denk ik en knap dat je dit kan. Neem je hem donderdag mee? Wil hem natuurlijk graag in het echie bewonderen!

    Liefs Frences

    BeantwoordenVerwijderen