maandag 7 februari 2011

Tilda

Hallo,

Een tijdje geleden was ik bij Bianca, van Biancashobbyshop te Nieuw Weerdinge, en daar kreeg ik mijn spulletjes mee. Het zijn dingen die ik van Tilda papier gemaakt heb. Als ik Tilda papier zie, heb ik de nijging om dit gewoon zonder poespas het in een lijstje te drukken, zo mooi vind ik het. :)
De spulletjes hebben een tijdje bij Bianca gestaan als voorbeeld en ook zijn ze mee op reis geweest naar de beurzen.
Ik wil graag even laten zien wat ik gemaakt heb:

                                                                 Spiegel (gekocht bij de action)


                                                                 Taartjes


Pringle Bus




Leuk hè ?


Groetjes,
Yvonne




1 opmerking:

  1. Zekers leuk, mooi hoor!!! Dat Tilda papier blijft gaaf he.

    Liefs Frences

    BeantwoordenVerwijderen