zondag 13 februari 2011

Pinces à Linge

Afgelopen vrijdag was ik bij mijn nichtje. Ook al zo'n crea-bea! Ze heeft een eigen bedrijfje in het maken van kleren en verstellen van trouwjurken, het naaien van, eigenlijk van alles en nog wat. Ook in het ontwerpen is het een topper! Met een vriendin samen geeft ze workshops aan volwassenen en kinderen, zo ook naailessen. Al met al altijd helemaal leuk als we bij elkaar zijn, we barsten van de ideeën. Dit keer had ik mijn stempels meegenomen en het stempelkussen van Stazon. Hiermee kun je ook op stof stempelen. Na een heerlijke cappuccino hebben we bedacht om een knijperzakje te maken. Zie hier het resultaat.








 Zo kan ik de wasknijpers altijd vinden :)


               Yvonne

                                                  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten