zondag 6 februari 2011

Lazy sunday!

Hallo bloglanders,

Echt productief ben ik vandaag niet geweest, want we hebben een hele mooie bank en stoel van het internet afgehaald. 
Ik wilde hem eerst even bekijken. Mijn man en mijn schoonmoeder gingen mee ter beoordeling.  De bank is goed gekeurd en we gaan hem dinsdag ophalen : D. Omdat we normaal gesproken geen Zondagsrijders zijn 
( hihihi ) hebben we deze zondag ons aangepast. We hebben  een heerlijke rit over de Gruningerklei en een stukje Duitsland gemaakt. Sukkel die ik ben, mijn fototoestel vergeten!!! Daarom alles maar op mijn eigen harde schijf opgeslagen.
Onderweg een heerlijke Latte gedronken bij een Italiaans ijssalon. Echt een "Lazy Sunday". Heerlijk!
We zijn een bank en stoel rijker en de rust doet ook heel veel. Toch wil ik je niet onthouden om te laten zien wat ik vrijdag gemaakt heb. Ik bof maar met een schoonmoeder die hier een paar dagen logeert en ook heel creatief is. Je begrijpt dat onze tafel in de serre weer volop gebruikt wordt deze dagen.
 Zo heb ik een kaartje gemaakt voor mijn neef die met zijn vriendin een huis hebben gekocht. 


En een verjaardagskaart, het paper heb ik aan een standaard kaart gestikt met de naaimachine.





Mijn schoonmoeder had iemand gezien die, een snoer om haar nek had als ketting, van gehaakte bloemetjes. Dit is ze aan het uitproberen. Zo ook het hartje en vlindertje uit het boekje van "Eline's huis".

Volgende keer het resultaat!



                                                           Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten